معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

معلمان ستون اصلی و اثر گذار مباحث فرهنگی و توسعه ای در آموزش و پرورش هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۳۱۲۴
معلمان ستون اصلی و اثر گذار مباحث فرهنگی و توسعه ای در آموزش و پرورش هستند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه در کشور دانست و گفت: ستون اصلی و اثر گذار مباحث فرهنگی و توسعه ای در آموزش و پرورش معلمان هستند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم، این هفته را فرصت مناسبی دانست تا از زحمات و تلاشهای معلمان قدردانی شود.

وی گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شده سیستم آموزش و پرورش روش جدیدی را در حوزه آموزشی تجربه کند و معلمان با استفاده از بستر اینترنتی و بصورت مجازی آموزش های مورد نظر را برای دانش آموزان ارائه کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود رعایت دستور العمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نشدن این دستورالعمل ها، شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کرونا هستیم و امیدواریم مردم و مسئولان بیش از گذشته در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مد نظر وزارت بهداشت و درمان اهتمام داشته باشند.

مصطفوی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور اشاره کرد و گفت: تاریخ انتخابات در استان نشان می دهد، مردم آذربایجان غربی همیشه حضور و مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو مردم ایران اسلامی با مشارکت بیشتر و حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز