کارگران نمونه بهاباد تجلیل شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۳۱۹۷
کارگران نمونه بهاباد تجلیل شدند
کارگران نمونه بهابادی روز شنبه در مراسمی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر تجلیل شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ " محمد مهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد در مراسم تجلیل از کارگران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت : ارج نهادن به زحمات و مقام رفیع کارگر حداقل کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند.

خانی زاده ادامه داد: مسئولان باید در تمامی روزهای سال به فکر کارگران باشند و با رفع مشکلات این قشر زحمتکش، برای احقاق تمامی حق و حقوق کارگران تلاش کنند.

فرماندار بهاباد تصریح کرد: زیربنای رشد اقتصادی هر کشوری با تلاش و جدیت کارگران محقق می شود لذا باید نسبت به رفع مشکلات آنها و ساماندهی معیشت و اقتصاد کارگران توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را برای حفظ اشتغال کارگران و امنیت شغلی آنها به کار گرفته است، اضافه کرد: کارگران یکی از مهم ترین ارکان توسعه در کشور بوده که در تعیین کیفیت زندگی و آینده جامعه نقش اساسی ایفا می کنند و جامعه کارگری، سربازان عرصه تولید ملی و جهاد اقتصادی هستند.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه کارگران، بازوان توانمند حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بدون ‌شک حیات ملت، جامعه و پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی، برگرفته از فرهنگ کار و گسترش اندیشه ‌ورزی کارگران است افزود : در واقع کارگران یکی از مهم ترین ارکان توسعه در کشور بوده که در تعیین کیفیت زندگی و آینده جامعه نقش اساسی ایفا می کنند.

دراین مراسم فرماندار بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ازکارگران نمونه این مجتمع قدردانی کرد و روز کارگر راب ه قشر کارگری تبریک گفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز