فرماندار میبد:

معلمان، آستانه تحمل دانش آموزان را افزایش دهند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۳۲۰۳
معلمان، آستانه تحمل دانش آموزان را افزایش دهند
فرماندار میبد گفت : معلمان در کنار تعلیم و اهمیت دادن به آموزش علم، تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را هم مورد توجه قرار دهند تا آنها در رویارویی با سختی‌های آینده زندگی و حل مشکلات مسیر شغلی و برخورد با افراد اجتماع آستانه تحمل بالایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حسین فلاح" فرماندار میبد روز شنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان میبدی با کوشش و پیگیری معلمان و مربیان تاکنون بسیار خوب درخشیده‌اند و علی رغم این درخشش‌ها و موفقیت‌های به دست آمده گاهی شاهد کاهش قدرت تحمل دانش‌آموزان و دیگر افراد اجتماع هستیم .

وی در ادامه به پیگیری‌های انجام شده برای ۲ شیفت نشدن مدرسه‌های میبد با اجرای طرح نهضت مدرسه‌سازی و ساخت هر سال ۱۰ مدرسه در شهرستان اشاره کرد و از همراهی های امام جمعه شهرستان در این ارتباط قدردانی کرد.

وی همچنین با یادآوری پیگیری آبرسانی بهداشتی به شهرستان از اسفند ۹۹ تاکنون افزود: آبرسانی بهداشتی از زاینده رود به تمام محله‌های شهر با تلاش‌های خیرین و پیگیری‌های انجام شده توسط مسوولان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

رییس آموزش و پرورش میبد نیز در این مراسم از تلاش و کوشش معلمان برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان به خصوص در وضعیت کرونا و رویارویی با مشکلات و سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که متحمل شدند ، قدردانی کرد.

محمد رضا کارگر همچنین از محمود پاکدامن معلم ۴۳ ساله و سید بیژن افتخار زاده معلم بازنشسته  یاد کرد که در اثر به مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

نظر شما