پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت روز معلم؛

مربیان هلال احمر مروج بشردوستی و مدرسان صلح و دوستی اند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۳۴۷۹
مربیان هلال احمر مروج بشردوستی و مدرسان صلح و دوستی اند
دکتر "محسن حرازی زاده" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم ، این روز را به همه معلمان و فرهنگیان بویژه مربیان و مدرسان هلال احمر استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر "محسن حرازی زاده" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم ،  این روز را به همه معلمان و فرهنگیان بویژه مربیان و مدرسان هلال احمر استان تبریک گفت.

 دکتر محسن حرازی زاده یزدی در پیام خود آورده است :

با اشاره به حدیث رسول اکرم که ((همانا من معلم برانگیخته شدم)): جایگاه معلم در جامعه بسیار باارزش بوده که همین حدیث بیانگر این مهم است وشهادت استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری تنها دلیل وبهانه ای است که این روز به صورت نمادین ارج نهاده شود،درصورتی که طبق احادیث احترام وتکریم معلم باید همیشگی ومداوم باشد.

بدون شک تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف و ارج نهادن بر خدمات آنها وظیفه مهم دینی و ملی است. لذا اینجانب بر خود فرض می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد علامه شهید مرتضی مطهری(ره) و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به تمامی فرهنگیان عزیز به ویژه معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و دلسوز عرصه فرزانگی و دانایی داوطلب هلال احمر استان یزد و دانشجو معلمان فرهنگیان استان که با جمعیت هلال احمر همکاری دارند تبریک و تهنیت عرض نموده، ، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

روز معلم امسال را در شرایطی گرامی میداریم  که همه کشور درگیر شیوع بیماری کرونا است و باید تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا هرچه زودتر از این دوران بگذریم ، اما مربیان و مدرسان فرهیخته هلال احمر استان نه تنها دمی از تلاش و انجام وظایف خود باز نایستادند، بلکه علی رغم مشکلات و خطرات پیش رو، در پرتو زحمات بی بدیلشان بستری آماده شد تا شایستگیشان در آموزش مجازی نیز در کنار آموزش های چهره به چهره خوش بدرخشد و در کنار مسئولیت های آموزشی به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نمودند. 

ماه نشانان قرمز  وآبی پوش این سرزمین ،معلمان درس ایثار،قهرمانان راه نجات ،مبلغان عرصه انسانیت،منادیان خدمت بی مزد و منت،مدرسان صلح ودوستی، مرهم دردهای انسانهای محتاج،چراغ راه گمشدگان حوادث، اعضا جمعیت هلال احمر هستند که آیه و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا/ را سر لوحه کار خود قرار دادند تا نجات و ایثار و فداکاری و خدمت داوطلبانه و آموزش را لذت بخش ترین کار دنیا بدانند روز و هفته معلم بر همه شما مربیان و مدرسان هلال احمر که مروج بشردوستی هستید مبارک و انشالله همیشه موفق و پیروز و سربلند  باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز