سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز:

مسابقات آزاد "مینی فوتبال" به زودی برگزار می‌‎شود/ تدوین ۴۰ برنامه شاخص برای سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۳۸۵۶
مسابقات آزاد مینی فوتبال به زودی برگزار می‌‎شود/ تدوین ۴۰ برنامه شاخص برای سال ۱۴۰۰
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: فدراسیون 40 برنامه شاخص را برای سال جاری مدنظر دارد که تلاش می کنیم این برنامه ها را در سطح استان البرز به شکل مطلوبی اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سعید کولیوند اظهار کرد: همچون سال گذشته وبا توجه به شرایط خاص کرونایی کشور بخش اعظمی از برنامه ها تا عادی شدن شرایط بر بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

وی افزود: در کنار پویش های متنوع، لیگ های مینی فوتبال، یوگا، تندرستی و دوشنبه های پیاده روی نیز در حال برنامه ریزی است وبه زودی آغازخواهد شد ضمن آنکه در خصوص برگزاری دوره های مربیگری ودانش افزایی نیز اقدامات لازم در حال انجام است .

کولیوند با بیان اینکه پویش های مختلف با هدف رونق فعالیت های ورزشی در فضای خانه امسال اجرا خواهد شد گفت: تلاش می کنیم همچون سال گذشته با همراهی کمیته های مختلف وهیئت های شهرستانی و هم افزایی مربیان خود برنامه های ابلاغی فدراسیون را با کیفیت بالا و جذب حداکثری به انجام برسانیم.

متولی ورزش های همگانی استان البرز رشته تازه وارد مینی فوتبال را مورد اشاره قرار داد و گفت: این ورزش با شکل گیری کمیته تخصصی آن در استان فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی با فراهم شدن مقدمات لازم مسابقات خود را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در خصوص سایر برنامه ها و لیگ های جدید فدراسیون ورزش های همگانی نیز در زمان مقتضی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز