استاندار البرز:

امیدوار به برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم / ضرورت تعامل بیشتر برای افزایش مشارکت عمومی

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۳۹۹۸
امیدوار به برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم / ضرورت تعامل بیشتر برای افزایش مشارکت عمومی
استاندار البرز بر هم افزایی و تعامل در جهت افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات تاکید کرد وگفت:انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مظهر اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز دوشنبه در جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه تمام امکانات استان جهت انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم و بیطرفی دست اندرکاران انتخابات  وحفظ و حراست از آرای مردم بسیج شده اند، اشاره کرد و گفت: امیدوارم این انتخابات یکی از پر شور ترین انتخابات با مشارکت حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسئولان است، تصریح کرد: تعامل و هم افزایی در جهت تقویت و افزایش مشارکت با همراهی و گسترش تعاملات هیات های نظارت و اجرایی با همکاری متقابل ضرورت دارد.

شهبازی تصریح کرد:  حضور و نقش آفرینی مردم در رقم خوردن آینده کشور پیوسته مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

وی اضافه کرد: با ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری وبا تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم به منظور افزایش مشارکت و حضور آگاهانه با هم افزایی تاکید شده است و در این راستا تمام تلاش مجموعه استان در جهت حفظ و حراست با وحدت و همدلی همراه بوده است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات که مدنظر مقام معظم رهبری هم هست، در این دوره از انتخابات یک رکن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز