کمک مومنانه ۶۰۰ میلیونی خیر لرستانی در لیالی قدر به اقشار آسیب پذیر

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۴۰۷۸
کمک مومنانه ۶۰۰ میلیونی خیر لرستانی در لیالی قدر به اقشار آسیب پذیر
در ایام لیالی قدر وماه نزول قرآن دکتر علی دولتشاهی خیر خوشنام لرستانی دوهزارکارت ۳میلیون ریالی به اقشار آسیب پذیر اهداکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ در سلسله کمک های عام المنفعه و پهلوانانه دکتر علی دولتشاهی به اقشار اسیب پذیر در لرستان ۲۰۰۰هزار بن کارت ۳۰۰هزار تومانی به مبلغ ۶۰۰میلیون تومان در ایام ماه مبارک رمضان وشب های بزرگ لیالی قدر ماه نزول قرآن بین مردم واقشار مختلف آسیب پذیر توزیع شد.

در حالی که جهان متأثر از هجوم ویروس ناشناخته کرونا قرار گرفته و میلیاردها نفر از مردم کشورهای جهان در التهاب درگیری با این ویروس به سر می‌برند، انسان‌های خیر در گوشه و کنار کشور و شهرمان مشغول کمک داوطلبان به نیازمندان و حل مشکلات آسیب دیدگان از هجوم ویروس منحوس هستند.

انسان‌های خیری همچون پهلوان معرفت وجوانمردی دکتر علی دولتشاهی که تلاش می‌کنند تا در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از اقشار متوسط و ضعیف جامعه به یاری همنوعان خود بشتابند و آنها را یاری کنند و باری از دوش همنوع بردارند.

دکتر علی دولتشاهی مظهر انسانیت، فتوت، جوانمردی ومنش پهلوانی که خدمات ارزشمند وعام المنفعه وی در سالیان متولی در اشتغالزایی، کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر، ساخت و کلنگ زنی مسجد، غسلخانه، بهسازی جاده خضر،آزادی زندانیان معسر وغیر عمد،کمک هزینه وتهیه بسته معیشتی به اقشار ضعیف وکم در آمد  می توان از وی به عنوان منجی وکشتی نجات محرومان وفرشته خوشبختی مستمندان ازمنش پهلوانی دکتر علی دولتشاهی به نیکی یادکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز