معاون استانداری:

تامین مسکن جوانان روستایی شهرستان یزد در دست پیگیری است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۴۲۲۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن جوانان واجد شرایط روستاهای بخش مرکزی ، مرکز این استان (شهرستان) در دست پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشستی  با اشاره به اهمیت ساخت مسکن در شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: اقدامات خوبی برای تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن روستایی و شناسایی افراد واجد شرایط از سوی بخشداری مرکزی و  فرمانداری صورت گرفت  که هم اکنون مراحل پایش آمار این افراد از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه پس از انجام مراحل پایش، زمین مورد نیاز برای تمامی متقاضیان واجد الشرایط تامین می شود، اظهار کرد: برای تعیین افراد نهایی مراحل قانونی پایش و بررسی ثبتی مالکیت زمین و خانه افراد طی می شود.

صادقیان تصریح کرد: اگر چه این مراحل زمان زیادی را می طلبد با این حال دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و  اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تمامی تلاش خود را برای کوتاه شده زمان  به کار می گیرند.

نظر شما