پیدا شدن ۲ قلاده سگ مفقود شده ی هلال احمر کردستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۲۴۲۸
پیدا شدن ۲ قلاده سگ مفقود شده ی هلال احمر کردستان
دو قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر که در مهر ماه سال گذشته مفقود شده بودند توسط پلیس آگاهی نیروی انتظامی پیدا شده و به هلال احمر کردستان تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان با ذکر این مطلب گفت: پس از  مفقود شدن ۲ قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته اقدامات گسترده ای برای یافتن آنها صورت گرفت و خوشبختانه شب گذشته نیروهای آگاهی پلیس استان در باغ های حومه ی سنندج آنها را شناسایی و به هلال احمر تحویل دادند.

 
مهدی خوشقدم افزود: پیگیری های قانونی توسط جمعیت هلال احمر از طریق مبادی ذیربط در حال انجام بوده و بزودی خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.
 
وی خاطرنشان ساخت: پس از مفقود شدن سگ های تجسس هلال احمر کردستان، بلافاصله تیم آنست (آموزش و نگهداری سگ های تجسس) ما با ۳ قلاده سگ اهدایی فعالیت خود را از سرگرفته و حتی یک روز هم ماموریت های این جمعیت با خلل مواجه نشد.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم آنست جمعیت هلال احمر علاوه بر ۲ قلاده سگ پیدا شده از ۳ قلاده سگ اهدایی آموزش دیده ی دیگر هم بهره مند بوده و با تمام توان آماده ی خدمات رسانی به حوادث احتمالی است.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز