فرماندار دورود در پاسخ به سوال برنا:

ساختمان "خانه جوان" دورود به ورزش وجوانان تحویل داده می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۱:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۳۵۹۷
خدانظردریکوند به خبرگزاری برنا گفت: در تلاش هستیم تا ساختمان خانه جوان دورود را به اداره ورزش وجوانان این شهرستان بازگردانیم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ دریکوند شامگاه دوشنبه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان که در گروه واتسابی مدیران ورسانه های لرستان برگزار شده بود در پاسخ به سوال برنا درخصوص  همکاری فرمانداری دورود در جهت بازگرداندن خانه جوان این شهرستان  به اداره ورزش وجوانان ،اظهارکرد:خانه های جوان در کل کشور طی سالهای گذشته توسط سازمان ملی جوانان و زیر نظر وزارت راه وشهرسازی ساخته شدند وبعدها  در وزارت کشورنیز  اغلب فرمانداری ها ی استان مدیریت این ساختمان ها را در دست گرفتند.

او افزود: در همین راستا خانه جوان دورود نیز در اختیار کانون بانوان فرمانداری  این شهرستان  قرارگرفت.

فرماندار دورود تصریح کرد:  با ادغامی که در دو حوزه سازمان ملی جوانان وتربیت بدنی به صورت وزارت  ورزش وجوانان صورت گرفت  قرار براین شد که ساختمان خانه جوان تحویل ادارات ورزش وجوانان شود .

دریکوند با بیان اینکه  در شهرستان  دورود به علت فعالیت های فرهنگی امور بانوان در این ساختمان بازگرداندن  مکان مذکور تاکنون امکان پذیرنشده است،یادآورشد:منتهی از چند روز قبل  دستگاه  ورزش وجوانان دورود پیگیراین موضوع شده است و ما نیزدر این راستا تلاش می کنیم تا ساختمان خانه جوان  به اداره ورزش وجوانان  بازگردانده شود.

فرماندار دورود تاکید کرد: امیدوارم  با قرار دادن این ساختمان در اختیار  ورزش وجوانان  شاهد فعالیت جوانان دورودی  وسمن های حوزه جوانان در این مکان باشیم .

 

نظر شما