معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

تعداد قابل توجه زنان بی سرپرست و بد سرپرست در لرستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۳۹۰۶
تعداد قابل توجه زنان بی سرپرست و بد سرپرست در لرستان
محمودثمینی تعداد زنان بی سرپرست و بد سرپرست لرستان را قابل توجه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ثمینی در سومین جلسه کار گروه زنان، سلامت و خانواده ،اظهارکرد: در رابطه با مشکلات اجتماعی ابتدا موضوعات در گروه های کاری تصمیم سازی شوند و سپس برای تصمیم گیری در کار گروه مورد نظر مطرح و با رعایت این موضوع، دستور کار جلسه کار گروه در صحن کار گروه مطرح سازند.

اوافزود: شایسته است موانع اجرایی برای تحقق امورات برطرف گردد و با ایجاد حمایت و هماهنگی ضعف ها را شناسایی و برای حل آن ها تصمیم گیری شود .

ثمینی بیان کرد: با توجه به اهمیت موارد مطروحه در کارگروه و ضرورت هماهنگی بیشتر، تمامی مدیران عضو ملزم به حضور شخصی در این کارگروه می باشند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت و سلامت خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی می بایست با دقت، تنگاهای درمانی و دارویی از جمله کمبود پزشک به ازای جمعیت، مشکلات دارویی و امثالهم را احصا و ضمن پیگیری، در صورت نیاز برای تصمیم گیری در این کارگروه طرح موضوع نماید .

ثمینی تعداد زنان بی سرپرست و بد سرپرست لرستان را قابل توجه دانست وعنوان کرد: دستگاههای متولی در حوزه های مختلف توانمندسازی، مشکلات اقتصادی و مشکلات بیمه ای برای این قشر را پیگیری و بر اساس طرح تقسیم کار ملی و گروه کاری ذیل کارگروه اجتماعی تصمیم سازی و برای تصمیم گیری به این کارگروه ارجاع نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز