مشکلات افت فشار و قطعی آب در ارومیه بزودی برطرف می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۴۰۱۶
مشکلات افت فشار و قطعی آب در ارومیه بزودی برطرف می‌شود
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه با بیان اینکه قطعی‌های مکرر برق علت‌ اصلی افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق شهرستان است، گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده مقرر شد در ایستگاه‌های اصلی منابع تولید آب در بالادست شهرستان قطعی برق وجود نداشته باشد تا آب شرب مورد نیاز شهرستان تامین شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، صابر خسروزاده با عذرخواهی از مشترکان آب و مردم شهرستان ارومیه در خصوص افت فشار و قطعی آب، افزود: ۳۰۰ ایستگاه بین راهی منابع تولید آب در سطح شهرستان وجود دارد که با نیروی برق راه اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی‌های مکرر برق در روزهای گذشته این ایستگاه‌ها از مدار خارج می‌شدند و در تامین آب مورد نیاز شهرستان مشکلات اساسی رخ داده بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه از تشکیل جلسه فوق‌العاده با حضور معاون فرماندار و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان‌غربی درخصوص رفع مشکلات قطعی برق و آب خبر داد و گفت: طی این جلسه مقرر شد در ۴ ایستگاه حساس بالادست شهرستان که آب شرب مورد نیاز را تامین می‌کنند، قطعی برق وجود نداشته باشد تا بتوانیم افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق شهرستان را رفع کنیم.

خسروزاده همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه‌های گرم سال نیز اظهار کرد: متاسفانه به دلیل خشکسالی و کمبود بارندگی، یک ماه زودتر پیک مصرف و تنش آبی آغاز شده و از همه مشترکان و همشهریان عزیز درخواست داریم با رعایت مصرف آب و پرهیز از مصارف غیر ضروری یاریگر ما در عبور از این پیک مصرف بدون قطعی و افت فشار آب باشند.

وی همچنین از مشترکان خواست درصورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل نمایند و خاطر نشان کرد: ۶ تانکر آبرسانی سیار نیز آماده هستند تا در صورت قطعی و افت فشار آب در هر نقطه‌ای از شهرستان برای رفع نیاز آبی مردم عزیز اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز