رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان:

آزادی خرمشهر برگ زرینی از حماسه ها و دلاور مردی ها در راه میهن و انقلاب اسلامی است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۴۰۳۰
آزادی خرمشهر برگ زرینی از حماسه ها و دلاور مردی ها در راه میهن و انقلاب اسلامی است
رضا نقدی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر برگ زرینی از حماسه ها و دلاور مردی های رزمندگانی بود که برای حفظ و حراست از میهن و ناموس هموطنان از خون خود گذشته و جان خود را در راه میهن و انقلاب اسلامی نثار کردند.

به گزارش برنا، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در گردهمایی گفتمان سازی جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان به میزبانی این دانشگاه ضمن خیرمقدم با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که فرمود: فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی بود، عنوان کرد: امروزه ما نیز وظیفه داریم در جنگ نرم دشمنان با تمام توان خود ایستاده و در جهت حفظ خاک میهن اسلامی قدم برداریم.

ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: اگر واکاوی شود حماسه سوم خرداد و بعد الگوسازی چه در بعد راهبردی و چه در بعد عملیاتی الگوی خوبی ایجاد خواهد شد که در چه مقاطع سختی توانستیم به دستاوردهای ملی و چه بسا جهانی را به دست آوردیم.

وی بیان داشت: نقش و رسالت استاد بسیجی باعث وحدت و انسجام بیشتر در تمام ابعاد به صورت هدفمند و برنامه محور خواهد بود. ایشان وحدت را شاه کلید حماسه سوم خرداد چه در بعد دولت و چه در بعد نیروهای نظامی و چه در بعد مردم و با رهبری امام فقید دانست

رضا نقدی بیست و هشتم خرداد ماه را  روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر دانست که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور خواهد گذاشت و نشان خواهند داد که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز