صادرات ۶۰ درصدی محصولات کارخانه فرش ماشینی میاندوآب به ۲۲ کشور دنیا

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۵
صادرات ۶۰ درصدی محصولات کارخانه فرش ماشینی میاندوآب به ۲۲ کشور دنیا
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان آذربایجان غربی با حضور در شهرک صنعتی میاندوآب از طرح تولید فرش ماشینی متعلق به «شرکت فرش افشار زرینه و ستاره افشار» بازدید بعمل آورد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، این طرح تولیدی ظرفیت اسمی تولید ۱۵۰ هزار مترمربع به علاوه پانصد هزار متر مربع فرش با تراکم ۴۵۰۰ و ۱۵۰۰ شانه (ناشی از توسعه فعلی واحد) را دارد.

این طرح در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی میاندوآب استان آذربایجان غربی واقع است.

طرحی با سرمایه گذاری بانک صنعت و‌ معدن

۱۲۰ میلیارد تومان برای طرح جدید سرمایه گذاری شده است که ۱۸ میلیارد تومان آن را بانک صنعت و‌ معدن تامین و مابقی، آورده شرکت بوده است.

تعداد اشتغال ایجاد شده در این واحد تولیدی۱۰۰۰ نفر می باشد که ۳۰۰ نفر بصورت اشتغال مستقیم و ۷۰۰ نفر بصورت اشتغال غیرمستقیم مشغول به کارند.

صادرات ۶۰ درصدی محصولات کارخانه به ۲۲ کشور دنیا

۴۰ درصد محصولات تولیدی این کارخانه برای مصرف داخل و ۶۰ درصد دیگر نیز به ۲۲ کشور دنیا صادرات می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش‌های مختلف این واحد بازدید به عمل آورد و در گفت‌وگو با مسئولان، دست‌اندرکاران و کارکنان این واحد در جریان مهمترین ظرفیت ها، مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار میاندوآب و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز