۱۰۱ واحد راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید باز میگردند

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۶
۱۰۱ واحد راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید باز میگردند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۰۱ واحد تولیدی صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگردانده و احیا خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، غلامرضا بابایی در حاشیه سفر وزیر صمت به استان آذربایجان غربی، افزود: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مزین شده است، ۱۰۱ واحد تولیدی صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگردانده و احیا خواهد شد.

پیش بینی اشتغال ۲۷۰۰ نفری با تکمیل و راه اندازی طرحهای نیمه تمام صنعتی

وی بیان کرد: در سال جدید با تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام صنعتی پیش بینی می شود ۱۸۰ فقره پروانه بهره برداری با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۷۰۰ نفر در استان صادر شود.

رییس سازمان صمت آذربایجان غربی تصریح کرد: با افزایش حجم صادرات و تنوع محصولات صادراتی به کشورهای مختلف بخصوص ۱۵ کشور همسایه و هند و چین، شاهد افزایش صادرات غیر نفتی از استان خواهیم بود.

امسال ۴۰ معدن جدید به بهره برداری خواهد رسید

بابایی اضافه کرد: در خصوص معادن و استفاده از مزیت های معدنی استان امسال ۴۰ معدن جدید به بهره برداری خواهد رسید و همچنین ۷ معدن راکد نیز احیاء و فعال سازی خواهد شد.

پیش بینی بیش از ۱۷ هزار پروانه صنفی با ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۴ هزار نفر

وی ادامه داد:امسال در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فعالیتهای بازرگانی و واحد های صنفی نیز با افزایش روبرو خواهیم شد که برای سال جاری صدور بیش از ۱۷ هزار پروانه صنفی با ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۴ هزار نفر پیش بینی شده است.

رییس سازمان صمت آذربایجان غربی با اشاره به سفری که وزیر صمت به استان آذربایجان غربی داشت، تصریح کرد: زمینه توسعه و افزایش سرمایه گذاری در این استان وجود دارد که ان شالله با حضور وزیر صمت گام مثبتی در راستای صنعت استان برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز