مراسم اهدای اولین دوره جایزه رسانه ای پینووس برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۵۲۳۵
مراسم اهدای اولین دوره جایزه رسانه ای پینووس برگزار می شود
رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری مراسم اهدای اولین دوره جایزه رسانه ای پینووس خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دکتر سید مختار هاشمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال قابل توجه اصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران فعال در خبرگزاری های کردستان از فراخوان اولین دوره جایزه رسانه ای پینووس گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش به دبیرخانه ارسال شده بودند مورد داوری قرار گرفتند.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته توسط دبیرخانه، داوری مرحله نخست پینووس توسط دکتر علیرضا کتابدار از اساتید برجسته حوزه روزنامه نگاری کشور صورت پذیرفت. هاشمی گفت: با هدف ترغیب خبرنگاران فعال در رسانه های کردستان برای تولید آثار حرفه ای و ایجاد رقابتی مثبت در این بین، هر دوره ضمن معرفی سه اثر برتر جایزه نقدی، تندیس زرین و لوح تقدیر به شاخص ترین اثر ارسالی به انتخاب هیات داوران اهدا می شود.

رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج بیان داشت: در این رقابت رسانه ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال نمایند.

وی گفت: جایزه قلم به صورت مستمر و در یک رقابت آزاد و حرفه ای به انتخاب هیئت داورانی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها اهدا می شود.

هاشمی به برگزاری مراسم اهدای نخستین دوره جایزه اشاره کرد و افزود: در این مراسم اصحاب رسانه، مدیران استانی و جمعی از اساتید دانشگاهی حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز