رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان خراسان رضوی:

«رئیسی» توجه ویژه‌ای به ‌جوانان خواهد داشت

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۶۲۷۸
رئیس ستاد آیت الله رئیسی در استان خراسان رضوی مزیت این نامزد انتخاباتی نسبت به سایر رقبا را برنامه‌محوری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجتبی بذرافشان مقدم در نشستی مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی رسما در مشهدمقدس آغاز به کار کرده است؛ امروز اهمیت انتخابات ناشی از نقش آن در تعیین سرنوشت کشور و تاثیرات آن در منطقه و جهان است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم می‌تواند این نقش موثر را برجسته‌تر کند افزود: مقام معظم رهبری در تمام انتخابات‌ها، اولین اولویت را حضور و مشارکت مردم در اولویت اول و انتخاب اصلح را در اولویت بعدی مطرح کردند؛حضور حداکثری سبب تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی، در هنگام ثبت نام گفتند رقیب کاندیدای خاصی نیستند و رقیب اصلی ایشان ناکارآمدی و فساد در وضع نابسامان اقتصادی و سایر شئونات کشور است.ثبت‌نام دیرهنگام وی برای انتخابات، به سبب دعوت اقشار مختلف مردم و نخبگان بود.

بذرافشان تصریح کرد: با حضور آقای رئیسی جوش و خروش بیشتری ایجاد شد و احساس مشارکت نیز بالاتر رفت؛ مزیت ایشان در قیاس با سایر کاندیداها، برنامه و کارنامه آیت الله رئیسی است.کارنامه پربارتر آیت الله رئیسی نسبت به سایر کاندیداها حداقل در دو مسئولیت اخیر ایشان درخشان بوده است.همچنین توجه ویژه‌ای به استفاده از جوانان در مناصب مدیریتی دارد.

وی بیان کرد: برآوردها و گمانه‌زنی‌هایی درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات صورت گرفته است که به نظر می‌رسد حداقل 55 درصد مشارکت در انتخابات خواهیم داشت و باید تلاش کنیم این میزان مشارکت را افزایش دهیم؛هماهنگی میان ستادهای پرتعداد مردمی برای آیت الله رئیسی به صورت ویژه‌ای در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی اظهار داشت: در ساختار ستاد دو شورا پیش‌بینی کردیم؛ یک شورا راهبردی و دیگری ستاد هماهنگی برای ستادهای مردمی؛در شورای راهبردی از نخبگان و شخصیت های حقوقی سرشناس استفاده کردیم.

بذرافشان اظهار داشت: در شورای هماهنگی ستادهای مردمی نیز هماهنگی میان همه ستادها صورت می‌گیرد؛ درباره نحوه تبلیغات و تجمعات با توجه به شرایط کرونایی،  تجمعات حضوری مقدور نیست و اگر برنامه‌ای باشد در فضای باز خواهد بود زیرا تجمعات در فضای بسته مورد تایید ما نیست.

وی با اشاره به اینکه از همه اشخاص، احزاب و گروه‌ها دعوت می‌کنیم در صورت تمایل به ستاد آیت‌الله رئیسی بپیوندند بیان کرد: با توجه با تاکیدات ستاد آیت الله رئیسی برای پیشگیری از هزینه‌های غیرضروری و نامتعارف، بیشترین فعالیت‌ها در فضای مجازی خواهد بود و برای تبلیغات حضوری نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا با کمترین هزینه و بیشترین‌ بازدهی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز