عدم مدیریت و برنامه ریزی مناسب مانع درخشش استعدادهای شطرنج استان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۷۱۴۲
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخابات رئیس هیات شطرنج استان گفت؛ نبود مدیریت فعال و برنامه ریزی منسجم و منظم باعث شده که استعدادهای درخشان این رشته در کردستان نمایان نشوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "حامد جولائی" مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهارداشت: با اینکه ورزشکاران و استعدادها و باشگاه‌های شطرنج خوبی در سطح استان داریم اما نتوانسته ایم در کشور بدرخشیم.

جولایی اظهار داشت:‌ چند سالی است که در هیات شطرنج استان مدیریتی منسجم وجود ندارد و هیات در انتخاب نایب رئیس، روسای شهرستان ها و اعضای هیات رئیسه خود مانده بود.

وی با اشاره به برنامه‌های مناسب مطرح شده از سوی رئیس جدید هیات اضافه کرد: اگر یک سوم برنامه‌های رئیس جدید اجرا شود این رشته در استان بهترین عملکرد را خواهد داشت بنابراین هیات نیازمند برنامه‌ریزی و توجه بیشتری است.

جولایی یادآور شد: با وجود شرایط و امکانات مناسب برای ورزش شطرنج در استان اما فقط هشت نفر ورزشکار سازمان‌دهی شده در این رشته وجود دارد که این آمار و عملکرد شایسته این استان نیست.

وی تاکید کرد: هیاتی که برنامه ریزی و عملکرد مناسبی نداشته باشد نمی تواند منابع مالی و کمک‌های اداره کل را نیز جذب کند و این منابع به سمت دیگر هیات های فعال و دارای برنامه می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: هیچ کدام از شهرستان‌ها رئیس هیات ندارند و باید مجموعه هیات جدید شطرنج استان انتخاب این روسا را در اولویت و دستورکار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان دستگاه ورزش و جوانان کردستان هم از لحاظ مالی و امکانات و در حد توان به هیات های ورزشی کمک می‌کنیم افزود:‌ المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور چند ماه دیگر برگزار می‌شود و هیات جدید شطرنج کردستان باید برای آن برنامه داشت.

 

گفتنی است؛ مجمع انتخابات رئیس هیات شطرنج استان صبح امروز دوشنبه 10 خردادماه به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد و طی آن محمدایرج باقری با کسب 15 رای از 15 رای ماخوذه به سمت رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز