معاون علمی و فناوری رییس جمهوری :

به توسعه زیرساخت‌های کارخانه‌های نوآوری کمک می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۷۴۴۸
به توسعه زیرساخت‌های کارخانه‌های نوآوری کمک می‌کنیم
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: در زمینه توسعه زیرساختها به کارخانه‌های نوآوری و شرکت‌های فناور کمک می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سورنا ستاری  در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: کارخانه‌های نوآوری زندگی مردم را راحت تر می کنند و حتی می توانند صادرات محصول نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد اقدامات خوبی در حوزه نوآوری و فناوری انجام داده و از شهرداری‌های پیشرو است که به دنبال وارد کردن نوآوری در زندگی شهروندان می‌باشد.

معاون رییس جمهوری گفت: کارخانه نوآوری مشهد نسبت به ماه‌های قبل رشد خوبی داشته و هم اینک ۲۵۰ نفر در این مکان مستقر هستند که این تعداد می‌تواند افزایش یابد.

وی افزود: در برخی شهرستانهای استان نظیر گناباد، تربت حیدریه و کاشمر نیز مراکز نوآور فعال شده و امیدواریم این اقدامات با محوریت پارک علم و فناوری استان توسعه یابد.

ستاری ادامه داد: رشد و توسعه شرکتهای نوآور مسوولیت ما را سنگین تر می‌کند و در حوزه زیرساختی حمایتهای لازم را خواهیم داشت، همچنین شرکتهای نوآور می‌توانند از طریق صندوق‌های استان تسهیلات دریافت کنند.

وی در سفر یک روزه خود به مشهد علاوه بر افتتاح خانه خلاق و نوآوری محتوی دیجیتال مشهد از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهدو پژوهشکده بوعلی مشهد نیز بازدید کرد.

دیدار با تولیت آستان قدس رضوی و زیارت حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های سفر دکتر ستاری به مشهد مقدس است.

ایجاد کارخانه نوآوری طی تفاهمنامه‌ای که در سال ۱۳۹۷ میان شهرداری مشهد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد گردید، پایه گذاری شد. کارخانه نوآوری در ویژه برنامه‌ "پنجشنبه‌های افتتاح" در ۱۸ دی ماه پارسال طی ارتباط ویدئوکنفرانسی با رییس جمهوری در مشهد بهره‌برداری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز