حذف چراغ های افقی تاب پیاده راه فردوسی فقط با مجوز دستگاه طراح انجام خواهد شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۸۱۷۴
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در پی مصدوم شدن یکی از شهروندان در پیاده راه فردوسی به علت نسب چراغ های افقی تاب گفت: برداشت این چراغ ها و هرگونه تغییرات در این پیاده راه باید با مجوز دستگاه طراح که اداره کل راه و شهرسازی است؛ انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اظهار داشت: پیاده راه فردوسی یکی از طرح های مهم و ماندگار این دوره شورا و شهرداری بود که عملیات احداث آن سال گذشته انجام و به بهره برداری رسید؛ که خوشبختانه طرح موفقی نیز بود.

 بهزادریحانی فرد عنوان کرد: مطالعات این طرح توسط مهندسین مشاور (حرکت سیال) طرف قرارداد اداره راه و شهرسازی انجام و به تصویب دفترفنی استانداری کردستان رسید.

وی تصریح کرد: پس از تصویب طرح در استانداری؛ شهرداری به همراه چند دستگاه خدمت رسان نسبت به اجرای

ریحانی فرد تاکید کرد: تمامی فعالیت های عمرانی اجرا شده در طرح پیاده راه فردوسی اعم از نوع و جنس سنگ و روشنایی این طرح براساس طرح مشاور اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در طرح ارائه شده توسط مشاور تعدادی چراغ افقی تاب جهت روشنایی و جداسازی مسیر سواره رو اضطراری از پیاده رو تعبیه شده است که باعث شد که به یکی از شهروندان صدماتی وارد شود.

ریحانی فرد خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای جلوگیری از به وجود آمدن مخاطراتی برای شهروندان؛ تعداد 400 گلدان (فلاورباکس) را در کنار چراغ های افقی تاب تعبیه نموده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج تاکید کرد: برای برداشتن چراغ های تعبیه شده در پیاده راه فردوسی و یا هرگونه تغییرباید مجوز دستگاه طراح اخذ شود.

وی افزود: مکاتبات لازم با دفتر فنی صورت خواهد گرفت در صورت تشخیص و اخذ مجوز نسبت به برداشتن چراغ های افقی تاب اقدام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز