پیام تسلیت ‍ نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۳:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۸۴۱۳
پیام تسلیت ‍ نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)
‍ نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی شهادت حضرت امام صادق (ع) و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام مردم ایران اسلامی در ۱۵ خرداد ۴۲ علیه رژیم ستمشاهی را تسلیت و گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ‍برناازلرستان ؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی شهادت حضرت امام صادق (ع) و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام مردم ایران اسلامی در ۱۵ خرداد ۴۲  علیه رژیم ستمشاهی را تسلیت و گرامی داشتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمه الله) شاگرد مکتب امام جعفر صادق (ع) است که اسلام ناب محمدی(ص) را احیا نمود.

بزرگ مردی که در عصر غربت معنویت، اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و آئین مذهب جعفری و حمایت از محرومان و مستضعفان، قیام کرد و وجدان‌های بیدار را برای مقابله با زورگویان عالم بسیج کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران اسلامی بنا نهاد.

قطعا امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خلف صالح امام راحل (ره) با تبیین‌ گفتمان امام راحل انقلاب اسلامی را به نیکویی نهادینه، گسترش و راهبری نمود و حرکت آن یگانه تاریخ ساز را تداوم می بخشند.

 پانزدهم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ معاصر و سرآغاز نهضت اسلامی ایران است. در این روز تاریخی، حضور گسترده مردم در حمایت از امام خمینی(ره)، روحیه ایثار و شهادت در راه اسلام را زنده کرد و مبارزات مردمی را بر علیه رژیم منحوس پهلوی پایه گذاری نمود.

نهضت دینی و مردمی ۱۵ خرداد، یک پیام بلند برای تاریخ و برای همه نسل ها داشت و آن اینکه هیچ حکومتی با ظلم و ستم باقی نمی‌ماند و همه نظامهای سلطه گر، محکوم به شکست و سرنگونی خواهند بود.

اینجانب با تاکید بر اجرای اصول سیاست امام راحل در امور داخلی، خارجی، فرهنگی و اقتصادی تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)، سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشته و یاد و خاطره شهدای آن قیام و نهضت ماندگار و امام شهدا را تکریم نموده و از مردم ولایتمدار استان لرستان درخواست می نمایم با رعایت مقررات ستاد ملی کرونا در مراسم های سی و دومین سالگرد و بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی شرکت نموده و با آرمان های بلند امام و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نماییم و از خداوند بزرگ خاضعانه درخواست می نمایم که این انقلاب شکوهمند را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل نموده و در ظهور آن حضرت تعجیل فرماید.

«سید احمد رضا شاهرخی»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز