رئیس ستاد انتخابات لرستان:

یک هزار و ۸۷۱ شعبه اخذ رای در لرستان / تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۰۴۱۰
یک هزار و ۸۷۱ شعبه اخذ رای در لرستان / تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه
محمود ثمینی گفت: یک هزارو ۸۷۱ شعبه اخذ رای در لرستان آماده برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ثمینی در بازدید از روند انتخابات و در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان دلفان ، اظهارکرد: استان لرستان آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

او با اشاره به گزارش ارائه شده توسط فرماندار شهرستان دلفان و تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه،افزود:به لطف خداوند متعال در استان لرستان و در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده  و تعداد یک هزار و ۸۷۱  شعبه اخذ رای آماده انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

رئیس ستاد انتخابات  لرستان با اشاره به اصل قانون مداری و سلامت انتخابات و بی طرفی مجریان و ناظرین و برگزار کنندگان انتخابات،تصریح کرد: همان گونه که در انتخابات گذشته اصل بی طرفی و قانونمداری و سلامت انتخابات رعایت شده این اتفاق در انتخابات پیش رو نیز انشاالله رقم خواهد خورد.

ثمینی در جمع هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان دلفان ،خاطر نشان کرد: از مردم استان لرستان و شهرستان دلفان می‌خواهم با حضور حداکثری ، هوشمند و آگاهانه خود در ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق های رای در تداوم، استمرار و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مشارکت فعال داشته باشند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد : به عنوان مجریان انتخابات به مردم قول می‌دهیم که حتماً انتخاباتی در مدار قانون با بی طرفی کامل ، با سلامت و امنیت لازم در استان لرستان برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز