با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛

افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی در استان کردستان

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۰۴۹۱
افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی در استان کردستان
 " ژاله فرامرزیان" معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با هدف افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی به استان کردستان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  ژاله فرامرزیان  معاون توسعه مدیریت و منابع همراه با "مریم ملارمضانی" مدیرکل بودجه وزارت ورزش و جوانان با هدف حضور در مراسم افتتاح سالن ورزشی چمن مصنوعی مینی فوتبال در مریوان و حضور در آئین کلنگ زنی احداث سه پروژه ورزشی در شهرستان های سنندج، مریوان و سقز و همچنین بازدید از چند طرح ورزشی به کردستان سفر کرد. 

سالن ورزشی شهرستان مریوان با زمین چمن مصنوعی دارای یک هزار و 504 مترمربع زیربناء است و در زمینی به مساحت 2 هزار و 550 مترمربع احداث شده که برای تکمیل و تجهیز آن اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد ریال صرف شده است.

این پروژه ورزشی که عملیات احداث آن اوایل سال 97 آغاز شده است با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی و مشارکت و حمایت دستگاه ورزش و جوانان کردستان احداث و به بهره برداری می رسد و دارای سکوی تماشاچی، دفتر مدیریت، سرویس بهداشتی و سیستم گرامایشی است.

"فرامرزیان" همچنین در این سفر کلنگ احداث پروژه های ورزشی زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری "ننله" در شهرستان های سنندج، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر صاحب از توابع شهرستان سقز و احداث پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی زاگرس مریوان را نیز بر زمین خواهد زد.

گفتنی است؛ عملیات احداث این پروژه های ورزشی از اواسط سال جاری آغاز خواهد شد و برای تکمیل، تجهیز و اتمام آنها اعتباری در حدود 90 میلیارد ریال مورد نیاز است.

 

نظر شما