آرای مردم حق الناس است

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۰۷۸۸
آرای مردم حق الناس است
رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: طبق نظر مقام معظم رهبری، آرای مردم حق الناس است بنابراین تمام ارکان و اجزای برگزاری انتخابات باید از این زاویه به مساله انتخابات نگاه و در چارچوب مبانی شرعی و قانونی به تکالیف خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامعلی صادقی روز پنجشنبه در جمع مسوولان قضایی و انتظامی خراسان رضوی افزود: حضور در انتخابات از بزرگترین معروفات است و عدم شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی و اسلامی یک منکر بزرگ است.

 

وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیتها برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات ١٤٠٠ بهره برد و با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات باید شاهد تلاش همه جانبه با هدف ایجاد شور انتخاباتی باشیم.

 

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و نقش مردم در صحنه های گوناگون گفت: حضور مردم به ویژه در صحنه انتخابات تعیین کننده و بسیار با اهمیت است. 

 

صادقی بر لزوم استفاده از مشارکت های مردمی تاکید و خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی تعیین کننده موفقیت طرحها، برنامه ها و سیاستهاست.

 

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال در پنج هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود

نظر شما