در گفتگو با رییس اداره ورزش وجوانان اشتهارد مطرح شد؛

حرکت پرشتاب اشتهارد به سمت توسعه ورزش/ قهرمان پروری در قطب صنعتی البرز تقویت می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۰۸۳۶
حرکت پرشتاب اشتهارد به سمت توسعه ورزش/ قهرمان پروری در قطب صنعتی البرز تقویت می‌شود
قطب صنعتی البرز و کشور این روزها علاوه بر رونق تولید و اشتغال در حوزه ورزش هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و در سایه یک اتفاق خوب توانسته به سمت جبران کمبودهای سخت افزاری خود حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، روز گذشته (چهارشنبه)با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان ومعاون وی، رییس فدراسیون تنیس روی میز و جمعی از مسئولان اشتهارد چندین پروژه ورزشی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح خانه تنیس روی میز، آغاز به کار سالن تنیس روی میز کارگری، توزیع ۲۵۰ بسته کمک های مومنانه هیاتهای ورزشی و بخش صنعتی شهرستان اشتهارد،برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان وشورای ورزش،تقدیر از هیئت های برتر شهرستان در سال 99 و تقدیر از نوید شمس نابغه تنیس روی میز ایران از مهمترین برنامه هایی بود که در سفر یک روزه مسئولان ورزش کشور واستان در اشتهارد رقم خورد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد در ارتباط با این برنامه ها گفت: جای خرسندی است که ورزش اشتهارد توانسته با همراهی و تلاش شبانه روزی هیئت های ورزشی و خیرین ورزش یار وصاحبان صنایع در جهت رفع محرومیت ها گام بردارد .

کامران ظهیری افزود: روز گذشته برای ورزش اشتهارد روز مهم و ماندگاری رقم خورد چرا که همگان دیدند که در این شهرستان و در شرایطی که کرونا بر همه فعالیت ها سایه افکنده می شود با هم افزایی وتعامل کارها را پیش برد و محرومیت ورزش را در قطب صنعتی کشور کاهش داد.

وی ادامه داد: شهرستان اشتهارد از ظرفیت و پتانسیل بالایی در نزد جوانان برخوردار است و چنانچه بتوانیم به سمت ایجاد فضاهای تخصصی ورزشی حرکت کنیم می توان در آینده قهرمانان ورزشی بیشماری را تحویل تیم های ملی داد.

این مسئول بیان کرد: سالن های تخصصی تنیس روی میز در این راستا شکل گرفته اند و در ادامه نیز در دیگر رشته و بنا بر ظرفیت موجود فضاهای دیگری ایجاد خواهد شد.

ظهیری با قدردانی از همراهی و مشارکت صنعتگران شهرستان اشتهارد با حوزه ورزش وجوانان گفت: در مدت حضورم در این شهرستان اگر توانسته ایم اقدامی موثر صورت دهیم در سایه همراهی صنعتگران بوده است وآنها در کنار خدمت در عرصه تولید و خودکفایی کشور به مسئولیت اجتماعی خود نیز عمل کرده اند و در جهت توسعه سرانه های ورزشی یاریگر ما بوده اند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد در پایان گفت: تازه در آغاز راه هستیم و به طور قطع با حمایت مسئولان ورزش استان ،همراهی ارزشمند مسئولان شهرستانی و تعلق خاطری که صنعتگران دارند اشتهارد در آینده ای نزدیک حضوری پررنگ تر در رویدادهای ورزش استان و کشور خواهد داشت و چهره های نام آوربیشتری را تحویل ورزش استان و کشور خواهد داد.

photo_2021-06-09_19-37-03

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز