دادستان پلدختر:

خسارات ناشی از سیل ۹۸ در پلدختر مستند سازی شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۹۱۰۴
خسارات ناشی از سیل ۹۸ در پلدختر مستند سازی شود
علی امرایی گفت: اگرخسارات سیل 98 در پلدختر مستند سازی شود بهتر می توان مدیران را پای کار آورد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ امرایی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پلدختر که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزارشده بود ضمن تقدیر از مردم به خاطر مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهارکرد: علی رغم تبلیغات رسانه های معاند شاهد مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات بودیم .

او با اشاره به مشکلات ناشی از خسارات   سیل پلدختر ، افزود: بهترین راهکار تهیه مستندات و مستند سازی این مشکلات و خسارات توسط اصحاب رسانه است .

امرایی تصریح کرد: هنوز هم پس از تلاش دوساله ای که برای بازسازی خسارات سیل پلدختراتفاق افتاده است بعضی از نقاط شهر وضعیت خوبی ندارد و همچنان آثار بحران وجود دارد .

 دادستان پلدختر تاکید کرد: اگرخسارات سیل  مستند سازی شود بهتر می توان  مدیران  را پای کار آورد .

امرایی با اشاره به بحث تاثیرات جرایم خشن وقتل بر امنیت مردم در سطح شهرستان ،یادآورشد:   این جرایم بر بحث سلامت روان وامنیت مردم تاثیرگذار است ولی ما سرعت عمل  خوبی را در دستگیری قاتلان و جرائم خشن نسبت به سطح استان داریم‌ و نهایت تلاش ما این است که کمترین میزان تاثیر و اثر گذاری منفی را در این خصوص داشته باشیم.

 او با اشاره به نقش  اصحاب رسانه در این زمینه نیز گفت: اصحاب رسانه بایدبا احتیاط بیشتری در پوشش خبری جرائم خشن  فعالیت کنند تا تاثیر منفی بر روی امنیت سرمایه گذاران نداشته باشد .

همچنین  بحث مطالبات کشاورزان پلدختر از دیگر مسائلی بود که دادستان شهرستان به آن اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز