فراخوان جدید جایزه رسانه ای پینووس منتشر شد 

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۱۱۵۶
فراخوان جدید جایزه رسانه ای پینووس منتشر شد 
رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج از انتشار فراخوان دومین دوره جایزه رسانه ای پینووس خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛دکتر سید مختار هاشمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این رقابت رسانه ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال نمایند.

وی افزود: جایزه قلم در یک رقابت آزاد و حرفه ای به انتخاب هیئت داورانی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها اهدا می شود.

دکتر هاشمی گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند داوری خواهند شد.

وی با اشاره به هدفگذاری جایزه پینووس برای کمک به توسعه کردستان، بیان کرد: دومین دوره جایزه این رقابت به آثاری با محورهای مشارکت سیاسی و توسعه اقتصادی تعلق می‌گیرد که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ در خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری، نشریات محلی، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده باشند.

رییس شورای سیاستگذاری جایزه رسانه ای پینووس گفت: علاقه مندان برای شرکت می توانند تا تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ آثار خود را به ایمیل جشنواره(PinosAward@Gmail.com) و یا شماره مجازی( واتس اپ) ۰۹۱۸۷۸۹۰۰۲۶ ارسال نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز