استاندار البرز:

تلاش می‌کنیم برق یک خانه هم قطع نشود/ تجهیز چاه‎های آب البرز به دیزل ژنراتور

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۳۲۹۳
تلاش می‌کنیم برق یک خانه هم قطع نشود/ تجهیز چاه‎های آب البرز به دیزل ژنراتور
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شرکت توزیع برق استان موظف است که تدابیر لازم را داشته باشد که برق حتی یک خانه قطع نشود چراکه رایزنی ها و سیاست های کلان در این رابطه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی شامگاه سه شنبه در بازدید از مرکز دیسپاچینگ برق استان اظهار کرد: طی چند روز گذشته به دلیل مشکلاتی که در خصوص تامین و توزیع برق استان وجود داشت، موجبات نارضایتی مردم فراهم شد.

وی ادامه داد: جلسات متعددی برای کمک به مسئولان مربوطه برای مدیریت صحیح حوزه آب و برق استان تشکیل دادیم که موانع را حل کنیم.

شهبازی گفت: از نزدیک مرکز دیسپاچینگ استان را مورد بازدید قرار دادیم و طی گزارشی که ارائه شد روند توزیع برق به مناطق مختلف استان را پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه شرکت توزیع برق استان قابل تقدیر است، گفت: تصمیم گرفتیم به گونه ای رایزنی و اقدام کنیم که برق در هیچ نقطه ای در البرز قطع نشود.

استاندار البرز اضافه کرد: بر این اساس تامین برق مراکز درمانی و بیمارستان ها و مکان های عمومی در اولویت است و با حساسیت بیشتری قرار گرفت.

وی گفت: در سطح ملی نیز تصمیمات بزرگی گرفته شد و البرز نیز در همان راستا حرکت می کند که مردم با کمترین دغدغه در این خصوص مواجه باشند.

شهبازی افزود: شرکت توزیع برق استان موظف است که تدابیر لازم را داشته باشد که برق حتی یک خانه قطع نشود چراکه رایزنی ها و سیاست های کلان در این رابطه صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: همچنین مدیران مربوطه را موظف کردیم که برای چاه های آب استان دیزل ژنراتور مستقر کنند تا در مواقع قطعی برق احتمالی، اختلالی در تامین آب شرب مردم ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز