برای موطلایی کشتی لرستان کاری کنید

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۳۴۳۸
برای  موطلایی کشتی لرستان کاری کنید
محسن قاسمی همین زمستان ‌۱۴۰۴ که سر برسد ، تازه ۳۱ ساله می‌شود ، کشتی‌گیر فرنگی‌کاری که در دل جوانی عضو تیم ملی ایران شد.

خبرگزاری برنالرستان- گروه ورزشی : اول برای آنان که محسن را نمی‌شناسند بگوییم ؛ محسن قاسمی همین زمستان ‌۱۴۰۴ که سر برسد ، تازه ۳۱ ساله می‌شود ، کشتی‌گیر فرنگی‌کاری که در دل جوانی عضو تیم ملی ایران شد.

او در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۱ در تاشکند نشان طلای وزن ۷۴ کیلوگرم را کسب کرد و در سال ۲۰۱۲ نیز با تیم ملی ایران قهرمان مسابقات جام جهانی فرنگی در روسیه شد و مدال طلای این رقابت‌ها را به گردن آویخت.

اما سال ۹۱ ، در آن سال لعنتی ، یک اتفاق تلخ ، یک حادثه ، محسن را زمین‌گیر کرد و ناگهان او از زندگی ناامید شد؛ ناامید شد و ناامید، آنقدر که اجازه داد حریف ، سلامتیِ تن او را ، ضربه‌ی فنی کند!

حالا او سالهاست که گوشه‌ای بی‌جان ، زندگی می‌کند ، زندگی نباتی ، ولی برای خانواده و جامعه کشتی، محسن همچنان دوست‌داشتنی است و کسی نمی‌خواهد این پسرموطلایی کشتی ، دیگر نباشد!

اما خبری امروز همه را نگران کرد ، خبری که مرتضی برادر محسن نوشت: 《 داروی فنی‌توئین مخصوص بیماران تشنجی که مورد نیاز شدید محسن است در لرستان یافت نمی‌شود ، در حالی که یک‌ بیمارمغزی گاهی برای نبود این قرص روزی ۳ بار تشنج می‌کند》

بی‌شک این درد و رنج محسن نیست ، لابد بسیاری دیگر که نمی‌دانند چگونه صدایشان را به گوش مسئولین برسانند امروز چشم‌انتظار این دارو هستند ، خانواده کشتی لرستان نیز امروز در انتظار حل مشکل محسن است و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه برای رفع این‌مشکل "اقدامی فوری" داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز