کردستان مجری چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۳۴۴۲
کردستان مجری چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی است
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، کردستان به عنوان مجری چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ افشین خوشگوار اظهار داشت: باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری برنامه ها و مراسم‌های حضوری، چهارمین همایش علمی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی کشور، شهریور امسال به صورت مجازی و غیرحضوری اجرا می شود.

وی با اشاره به لزوم استمرار و تداوم این همایش به عنوان یکی از برنامه های مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت، گفت: با توجه برگزاری مطلوب همایش‌های سه دوره قبل به میزبانی کردستان و استقبال شرکت کنندگان از تداوم آن، از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت، این استان به عنوان مجری همایش با محوریت کوچ(کنترل و وزن و چاقی) انتخاب شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان افزود: محور اصلی همایش شامل چالش‌های طرح کوچ و راهکارهای بهبود اجرا، تدوین الگوی جامع طرح کوچ، پیامدهای رفتاری، حرکتی و متابولیکی چاقی و اضافه وزن از کودکی تا بزرگسالی، شیوه‌های بهینه مداخله در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان و چاقی و ساعت درس تربیت بدنی است.

وی چاقی و سبک زندگی دانش آموزان، نقش تغذیه در کنترل وزن دانش آموزان، نقش مشارکت والدین در اجرای طرح کوچ، نقش رسانه ها در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان، ارتباط سواد بدنی دانش آموزان با کنترل وزن و چاقی و نقش همکاری‌های بین سازمانی در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان را از دیگر محورهای همایش اعلام کرد.

خوشگوار با اشاره به لزوم استمرار و تداوم این همایش به عنوان یکی از برنامه های مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت، گفت: آینده پژوهی در طرح کوچ و اقدام پژوهی و درس پژوهی با محوریت طرح کوچ از بخش های ویژه این همایش است.

وی افزود: همچنین فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای، پوستر آموزشی، عکس، پویانمایی، موشن گرافی، کاریکاتور، تجربه گردانی، خاطره و ایده پردازی با موضوع کوچ از محورهای فرعی این همایش است.

چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی شهریور ۱۴۰۰ بصورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود و شرکت در این همایش برای عموم آزاد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز