یادداشت روز؛

شاهکار دختران البرزی در سطح ملی / اینجا فوتسال دیگر مردانه نیست!

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۴۴۱۴
شاهکار دختران البرزی در سطح ملی / اینجا فوتسال دیگر مردانه نیست!
برای کسانی که رشته ورزشی فوتسال و تحولات آن را دنبال می کنند شنیدن نام البرز آنها را یاد تیم تنها نماینده شاخص این استان یعنی مقاومت و سربازانش می اندازد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، تیم ماجراجو و جوان البرز در چند سال اخیر حضوری آبرومند در فوتسال کشور داشته و تا حدی توانسته از اعتبار وعیار البرز در سطح ملی دفاع کند.

اما در کنار این حضور موثر و آبرومندانه اتفاق دیگری برای فوتسال البرز ودر بخش بانوان رخ داده که نوید روزهای شیرینی را می دهد.

در بخش فوتسال بانوان، البرز علیرغم تلاش فراوان توفیق حضور در لیگ های برتر کشور را پیدا نمی کرد اما به نظر می رسد با سرمایه گذاری های خوبی که در این بخش شده از این پس فوتسال بانوان در البرز نیز پابه پای مردان می تواند حرف برای گفتن داشته باشد و نمایشی دلپذیر از عیار واستعداد دختران البرزی در لیگ برتر کشور ارائه کند.

صعود دو تیم نصر فردیس وبوتاپارس ایرانیان به لیگ برتردر هفته گذشته  نوید روزهای درخشانی را می دهد و گواه این موضوع است که مربیان تلاشگر البرزی به خوبی توانسته اند از وجود نسل طلایی دختران این دیار بهره برداری کنند.

حال البرز علاوه بر یک تیم در لیگ برتر فوتسال مردان برای نخستین بار شاهد حضور دو تیم خود در لیگ برتر بانوان خواهد بود و این اتفاق یعنی دیگر فوتسال البرز مردانه نیست و دختران البرزی توانسته اند توازن و شرایط در این رشته را به نفع خود تغییر دهند.

فوتسال البرز از دیرباز تاکنون یکی از پایگاه های مهم معرفی بازیکنان ملی بوده و هرچند در این سالها تا حدی این خصیصه کمرنگ شده اما می توان امیدوار بود با نقش آفرینی بیشتر بانوان و انگیزه های جدیدی که در تیمداری فوتسال البرز ایجاد شده این رویه شتاب گرفته  و سهم البرز در تیم های ملی پررنگ تر از گذشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز