پلمپ و قطع برق ۵ حلقه چاه کشاورزی متخلف در سلسله

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۴۵۵۷
پلمپ و قطع برق ۵ حلقه چاه کشاورزی متخلف در سلسله
ذبیح جودکی گفت:تعداد۵ حلقه چاه کشاورزی که مبادرت به کاشت محصولات آبدوست و اضافه برداشت، عدم نصب کنتور هوشمند و عدم تمدید پروانه کرده بود پلمپ و قطع برق شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ رییس  منابع آب شهرستان سلسله، اظهارکرد: با دستور جلسه شورای حفاظت از منابع آب پس از اخذ دستور از ریاست محترم دادگستری شهرستان با همکاری اداره برق در معیت نیروی انتظامی در مورخ ۱۶ تیر ۱۴۰۰  مبادرت به قطع برق و پلمپ ۵حلقه چاه کشاورزی در محدوده مطالعاتی بخش فیروزآباد نمود.

اوافزود:تعداد ۴حلقه از این چاهها دوهفته گذشته متعهد به نصب کنتور هوشمند و عدم کشت سیب زمینی  شده بودند ولی متاسفانه علیرغم‌ تعهد محضری مبادرت به کشت سیب زمینی و  عدم نصب کنتور هوشمند نموده که اداره منابع آب پس از سپری شدن فرصت قانونی با کسب دستور از مقام محترم قضایی (ریاست محترم دادگستری)مجددا  مبادرت به قطع برق و پلمپ چاههای فوق نمود.

 جودکی تصریح کرد:بر اساس مصوبات شورای حفاظت از منابع آب در سطح استانی نصب کنتور حجمی هوشمند برای تمامی چاههای کشاورزی و صنعتی الزامیست. لذا از تمامی مالکین چاهها دعوت می گردد جهت جلوگیری از قطع برق چاه و پلمپ آنها هر چه سریعتر نسبت به نصب کنتور هوشمند به اداره منابع آب شهرستان سلسله مراجعه نمایند.در غیر اینصورت هرگونه خسارت ناشی از قطع برق و پلمپ چاه و محصولات زراعی تحت پوشش آنها بر عهده مالکین چاه و شرکا میباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز