پایان مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در درگز

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۴۶۲۰
رقابت‌های پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر به میزبانی درگز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، با وجود محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی‌های که بعضا مانع برگزاری مسابقات ورزشی درخراسان رضوی و سایر استان‌ها می‌شود، ورزشکاران زیر مجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی پس از پشت سر گذاشتن رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی استان در این هفته شاهد رقابت‌های پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های استان بودند.

رقابت‌های پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی در حالی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت کامل تمهیدات تاکید شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزار شد، که در راستای توانمندسازی شهرستان‌ها و گسترش نشاط و هیجان رقابت رشته‌های مختلف در تمامی نقاط استان شهرستان درگز میزبانی از این رقابت‌ها را به عهده داشت.

این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم و ۱۱۳ ورزشکار در رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

تیم‌های هیات بدنسازی و پرورش اندام جغتای، مه ولات، سبزوار، قوچان، درگز، خواف، چناران، باشگاه رضویان مشهد، باشگاه گام برتر مشهد، باشگاه المپیک مشهد، باشگاه بزرگمهر جوان و باشگاه عصر بدن سنگان از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

در پایان این مسابقات در رده سنی نوجوانان، هیات‌های قوچان، درگز و مه ولات رتبه اول تا سوم را کسب کردند، در رده سنی جوانان تیم‌های هیات جغتای، درگز و بزرگمهر جوان موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان قوچان، درگز و باشگاه رضویان مشهد به مقام اول تا سوم دست یافتند و در رده سنی پیشکسوتان تیم‌های هیات قوچان، درگز و عصر بدن سنگان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

 

نظر شما