مطالعات منطقه گردشگری نسار بیجار به مرحله نهایی رسیده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۵۰۷۰
مطالعات منطقه گردشگری نسار بیجار به مرحله نهایی رسیده است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از مراحل پایانی طرح مطالعات جامع توسعه گردشگری نسار بیجار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیجار که با حضور بهرام نصراللهی‌زاده ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، زندیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار و تنی چند از مسئولان حضور داشتند بر لزوم توسعه زیرساختهای شهرستان در حوزه گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: تملک ساختمانهای با ارزش تاریخی در شهرستان بیجار از اولویتهای این اداره کل بوده در همین راستا تملک ساختمان خان‌احمدی و سایر آثار را پیگیر خواهیم بود.

او اظهار داشت: یکی دیگر از مناطقی که توان توسعه و رونق گردشگری در این شهرستان را دارا است منطقه نسار است که خوشبختانه طرح مطالعاتی آن در حال اتمام است.

گویلیان ضمن تقدیر از حمایتهای نصراللهی زاده ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: موزه فرش بیجار از دیگر طرحهای بسیار مهم استان و غرب کشور محسوب می شود که تامین اعتبار برای تسریع در اجرای آن در حال بررسی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان عنوان کرد: بومگردی یکی از طرحهای گردشگری است که در این شهرستان هنوز شروع نشده که لازم است اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز