سرپرست شهرداری فردیس خبرداد:

کاهش بار ترافیکی شهر فردیس با تکمیل بلوار "کشتارگاه"

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۵۱۱۵
سرپرست شهرداری فردیس از اجرای دقیق و با سرعت پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح شهر خبر داد وگفت: با اجرای پروژه بلوار کشتارگاه بار ترافیکی شریان اصلی شهر کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی امیری با اشاره به اجرای عملیات جدولگذاری در فاز دوم احداث بلوار کشتارگاه اظهار کرد : با تلاش همکاران عزیزم در حوزه معاونت عمرانی ، احداث فاز دوم بلوار کشتارگاه روند رو به رشدی را سپری می کند .

وی در ادامه افزود : با توجه به ضرورت احداث معبر شریانی بلوار کشتارگاه که موازی با بلوار شهید سلیمانی (جاده ملارد) جهت دسترسی به مناطق جنوبی شهر از جمله شهرک راه آهن ، شهرک کوثر و فلکه پنجم و دسترسی به شهرهای اندیشه ، مارلیک و ملارد نیز از این معبر صورت می‌گیرد درآینده شاهد کاهش بار ترافیکی بلوار شهید سلیمانی خواهیم بود  و در فازهای بعدی با اتصال این بلوار به شهرک وحدت و اتوبان تهران، باعث تسهیل در رفت و آمد شهروندان و مسافرین عزیز خواهد شد.

امیری تصریح کرد: فاز دوم بلوار کشتارگاه از پروژه های مهم در دست اقدام شهرداری است لذا امیدواریم در اسرع وقت شاهد اجرای عملیات آسفالت ریزی و بهره برداری از این بلوار باشیم .

 

نظر شما