یادداشت روز؛

به لطف "گل ریحان" فوتبال اسلحه هم به خود دید!

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۵۹۶۰
به لطف گل ریحان فوتبال اسلحه هم به خود دید!
دیدار گل ریحان و شهرداری آستارا در کنار گلباران شدن نماینده بی رمق البرز به لطف عوامل تیم شبهه البرزی ،رنگ اسلحه هم به خود دید و فهمیدیم که با جیمزباند بازی هم می توان در مستطیل سبز فعالیت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در خبرها خواندیم نیروی انتظامی بعد از بررسی فرد مسلح فهمیده که اسلحه کمری قلابی است و جای تاسف آنکه شنیده شده آن بزرگوارِ مسلح یکی از عوامل منتسب به تیم گل ریحان البرز بوده است.

در لباس رسانه پیش تر هرچه از عملکرد فنی گل ریحان انتقاد کردیم به باج خواهی از این باشگاه متهم شدیم، اما هرچه زمان گذشت با روشن شدن موضوعات مربوط به عدم مدیریت صحیح، شائبه شرط بندی و تبانی و حالا هم اسلحه کشی فهمیدیم که باج خواهان کسانی هستند که به جان فوتبال افتاده اند و به هرقیمتی حاضر به رها کردن آن نیستند.

تیم باشخصیت گل ریحان که در زمان مربیگری علی لطیفی، مجتبی حسینی و محمد نصرتی در فوتبال کشور حرف برای گفتن داشت و همواره یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر به حساب می آمد اکنون به لطف کسانی که منافع شخصی را به همه چیز ترجیح می دهند به بازیچه ای برای حریفان تبدیل شده است.

نکته منفی برای ورزش استان اینجا است که بعد از حرف وحدیث های تبانی مقابل رایکا که فکر می کردیم نهایت بی آبرویی برای فوتبال البرز است، با اسلحه قلابی هم مواجه شدیم. خوشبختانه لیگ روزهای پایانی اش را سپری می کند وگرنه معلوم نبود چه هنرنمایی های دیگری قرار بود از سوی تیم منتسب به البرز ببینیم.

در هفته آینده ورزشگاه انقلاب کرج می تواند شاهد دو اتفاق بزرگ و احتمالی باشد. اول قهرمانی و صعود تیم ریشه دار و دوست داشتنی فجرسپاسی شیراز و دوم سقوط تیم بی پایه و اساس وپرحاشیه گل ریحان. قطعا از سقوط نماینده استان خوشحال نیستیم اما از اینکه عده ای همراه با گل ریحان سقوط می کنند خوشحالیم و البته امیدواریم کمیته اخلاق و نهادهای نظارتی به تمام اتفاقات لیگ یک امسال، از جمله بی اخلاقی ها و فساد موجود در آن با جدیت ورود کنند تا دیگر شاهد برخی رفتارهای گستاخانه وهنجارشکنانه در فوتبال نباشیم.

نوک پیکان انتقاد تمام اتفاقات تلخ را به سمت مدیران گل ریحان نمی گیریم و مسئولین ورزش استان هم باید پاسخگوی این وقایع زشت و گاهی خنده دار که صدایش در کل کشور پیچیده باشند. مسئولین استان همسایه پایتخت باید بگویند چرا ورزش را به حال خود رها کرده و استان پرظرفیت البرز را به حیاط خلوتی برای فعالیت عده ای غیرورزشی تبدیل کرده اند.  تا اینگونه نام واعتبار فوتبال البرز را خدشه دار کنند.

اتفاقات امسال که پیرامون گل ریحان رخ داد اگر در هر استان ورزش خیز کشور رخ داده بود با سروصدای زیادی از سوی مدیران سیاسی و ورزشی همراه می شد اما در البرز گویا کسی دغدغه ورزش ندارد و همه سرها در گریبان فرو رفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز