در تلاشیم هزینه ورزش‌کردن خانواده‌ها را کاهش دهیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۵۹۸۰
در تلاشیم هزینه ورزش‌کردن خانواده‌ها را کاهش دهیم
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی گفت: مردم خراسان‌رضوی برای ورزش در زندگی روزمره هزینه می‌کنند که حرکتی روبهجلو برای ورزش خراسان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی با بیان اینکه هزینه ورزش‌کردن در ایران افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا هزینه ورزش‌کردن خانواده‌ها را کاهش دهیم. مردم خراسان‌رضوی به جایگاهی رسیده‌اند که هزینه برای ورزش را جزوی از زندگی خود می‌دانند. مردم خراسان در کنار پوشاک، خوراک، تحصیل، هنر، تلفن همراه و… برای ورزش نیز هزینه می‌کنند. مردم با علاقه خاصی وسایل ورزشی می‌خرند. این حرکتی روبه‌جلو برای استان محسوب می‌شود و ارزش آن از کسب مدال قهرمانی بیشتر است.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی ادامه داد: نمی‌خواهم ارزش مدال‌های قهرمانی ورزشکاران را پایین بیاورم و بی‌شک فضایی که اکنون در خراسان‌رضوی ایجاد شده، به‌واسطه همین مدال‌هایی بوده است که قهرمانان خراسانی کسب کرده‌اند. امیدوارم موفقیت ورزشکاران در وضعیت کرونایی موجود نیز تداوم داشته باشد. در پی وضعیت قرمز کرونا در مشهد نگران باشگاه‌های ورزشی هستیم، اما با تغییر گروه‌بندی مشاغل ورزشی، پس از تغییر رنگ شهر مشهد، محدودیت‌ مشاغل ورزشی نیز پایان خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز