رئیس فدراسیون کشتی ؛

گیلان در رشته های کشتی آزاد و کشتی فرنگی دارای استعدادهای فراوانی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۶۰۸۰
گیلان در رشته های  کشتی آزاد و کشتی فرنگی دارای استعدادهای فراوانی است
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : گیلان هم در رشته ی کشتی آزاد و هم در رشته ی کشتی فرنگی دارای استعدادهای فراوانی است

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که امیر رضی زاده رئیس و سایر اعضای هیئت کشتی استان گیلان نیز حضور داشت، در مورد راه های همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی به منظور پیشرفت کشتی در این منطقه از کشور بحث و گفت و گو شد.

علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به رده ی سنی پایه گفت: با توجه به اینکه جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده، تمام تلاش ما این است که نسبت به جذب خردسالان، نونهالان و نوجوانان به باشگاه های کشتی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان گیلان می توانند با فراهم کردن بسترهای مختلف از جمله راه اندازی پایگاه های قهرمانی و سالن های کشتی نسبت به جذب ورزشکاران به رشته ی کشتی اقدام کنند.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: گیلان هم در رشته ی کشتی آزاد و هم در رشته ی کشتی فرنگی دارای استعدادهای فراوانی است که اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر نسبت به پرورش و حمایت از این استعدادها اقدام کنیم، در آینده خبرهای خوبی از کشتی این استان در سطح بین المللی خواهیم شنید.

همچنین در این مراسم از امیررضا معصومی عضو تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران که قرار است در روز آینده  در مسابقات جهانی کشتی آزاد نوجوانان در بوداپست مجارستان حضور یابد  تقدیر شد.

 

نظر شما