نماینده الیگودرز:

ساماندهی رودخانه الیگودرز نیازمند یک طرح جامع گردشگری است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۷:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۶۲۰۱
ساماندهی رودخانه الیگودرز نیازمند یک طرح جامع  گردشگری است
محمد خدابخشی گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل چهار بانده الیگودرز به داران منظور شده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  خدابخشی طی مراسمی ودرحضور جمعی از مردم الیگودرز که در مسجد صاحب الزمان (عج) انجام گرفته بود یا بیان این مطلب ، اظهارکرد: برای تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساماندهی رودخانه الیگودرز اعتبار لازم را دارد اما نیازمند ارائه یک طرح جامع با هدف استفاده گردشگری است.

او با بیان اینکه ساماندهی پارک شهر الیگودرز و تکمیل آن در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: مجتمع گردشگری سد حوضیان با موانعی روبرو شده بود که با دستور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

خدابخشی بیان کرد: در حوزه راه های روستایی تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر روستاهای بدون راه، مناطق صعب العبور نیز از  راه مناسب  بهره مند شوند.

 او گفت: در حوزه بهداشت و درمان در زمینه توسعه این بخش مهم و تاثیرگذار اقدامات بسیار خوبی برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

 به گفته نماینده الیگودرز قالیباف رئیس مجلس در آینده نزدیک به لرستان سفر خواهد کرد که بازدید از راه الیگودرز به  داران و مجموعه گردشگری سد حوضیان در دستورکار قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز