معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی:

یارانه ۳ درصدی طرح‌های جهش تولید به زودی تخصیص می‌یابد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۶۳۵۶
یارانه ۳ درصدی طرح‌های جهش تولید به زودی تخصیص می‌یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت تسهیلات کم‌بهره در بخش‌ها و طرح‌های تولیدی، گفت: اعطای تسهیلات با بهره پایین به بخش‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی توسط بانک‌ها مدنظر قرار گیرد

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر صادقی امروز بیست‌ودوم تیر ماه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به اهمیت تسهیلات اعطایی به طرح‌های تولیدی در سطح استان و رصد و پیگیری این مهم، اظهار داشت: بایستی بانک‌ها اعطای تسهیلات به بخش‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی را بیش‌ازپیش مدنظر قرار دهند.

وی با تأکید بر این‌که با‌ید این تسهیلات با درصد بهره پایین در اختیار مشتریان قرار بگیرد، عنوان کرد: بخش‌های خصوصی تلاش کنند تا با کمک بانکها از این نوع تسهیلات بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی، گفت: خوشبختانه از بین طرح‌های جهش تولید در استان اعم از بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش طرح‌هایی در استان به تصویب رسیده است. همچنین باقی‌مانده طرح‌ها ظرف هفته جاری با امضای استاندار آذربایجان‌غربی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال می‌شود.

صادقی با اشاره به ابلاغ و تخصیص یارانه ۳ درصدی لحاظ شده در طرح‌های جهش تولید، اظهار کرد: خوشبختانه این مهم در هفته جاری تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به تسهیلات بانکی در راستای اجرای جهش تولید، یادآور شد: ۴۲۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات جهش تولید کارسازی شد و تفاهم‌نامه بین بانک‌های استان، استانداری، دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی امضا شده و در مرحله پرداخت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز