با مشارکت نیروهای مسلح ؛

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در لرستان راه اندازی می شوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۸۵۳۱
مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در لرستان راه اندازی می شوند
جلسه مشترک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شورای هماهنگی سلامت نیروهای مسلح و مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، رئیس شورای هماهنگی سلامت نیروهای مسلح و مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان به منظور همکاری در تسریع برنامه ی واکسیناسیون عمومی کرونا دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، به منظور راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مشارکت طرفین توافقات لازم انجام شد.

در این راستا مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن های ورزشی و مراکز درمانی سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح استان راه اندازی و تجهیز می شوند.

این مراکز به منظور افزایش سرعت واکسینه کردن گروه های هدف در شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود راه اندازی می شوند.

در پایان این نشست که معاونین فنی و اجرایی، مدیر گروه گسترش و ارتقا سلامت و کارشناسان برنامه ی واکسیناسیون نیز حضور داشتند، استادیوم ورزشی پادگان امام حسین(ع) مقاومت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون در خرم آباد انتخاب شد.

تجهیزات لازم برای این مرکز از طرف سپاه حضرت ابوالفضل(ع) تأمین خواهد شد.

همچنین بخش عمده ی نیروی انسانی از جمله پزشک، واکسیناتور و اپراتور ثبت در سیستم نیز از طرف این مجموعه ی فرهنگی، نظامی در مرکز حضور خواهند داشت.

این مرکز تجمیعی تا پایان هفته ی جاری آماده ی ارائه ی خدمت خواهد شد.

همچنین درمانگاه شهید امیری سپاه و درمانگاه ولایت بسیج جامعه پزشکی لرستان نیز همچنان خدمات واکسیناسیون را انجام خواهند داد.

در شهرهای بروجرد و دورود نیز هماهنگی های لازم برای راه اندازی مراکز تجمیعی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مسلح استان انجام شده است و در طول هفته ی آینده راه اندازی می شوند.

امکانات سایر نیروهای مسلح از جمله بیمارستان و درمانگاه تیپ ارتش لرستان و درمانگاه نیروی انتظامی نیز برای خدمات واکسیناسیون طی هفته های آینده آماده هستند.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز نیروها و امکانات خود را در این مراکز تجمیعی مستقر خواهد کرد.

 

نظر شما