نماینده ولی فقیه در لرستان :

تکمیل پروژه‌های بیمارستانی کوهدشت،دورود و خرم‌آباد نیازمند اقدام جهادی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۹۶۵۲
تکمیل پروژه‌های بیمارستانی کوهدشت،دورود و خرم‌آباد نیازمند اقدام جهادی است
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی گفت: امیدواریم با توجه به فرسوده‌شدن تجهیزات بیمارستانی لرستان از طرف وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به استان لرستان شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های اورژانس کشور که با حضور وزیر بهداشت در سالن جلسات بانک صادرات برگزار شد با بیان اینکه ارتقاء معنوی جامعه در گرو سلامت جسمی افراد جامعه است، اظهار کرد: وقتی تنظیم سلامت جسمی به هم می‌خورد این امر مانع ارتقا معنوی می‌شود برهمین اساس تندرستی و سلامتی از اهمیت والایی برخوردار است. گاهی در مواردی احکام شرعی تابع سلامتی است و همین امر نشان‌ دهنده جایگاه مهم سلامت، بهداشت و درمان است.

او با بیان اینکه استان لرستان هم آسیب‌های استان‌های مرزی و هم استان‌های همجوار مرز را دارد، افزود: در طول سال‌های متمادی اگرچه قطار عمران و سازندگی در نظام جمهوری اسلامی در حال حرکت بوده اما رشد و توسعه در لرستان در مقایسه با استان‌های دیگر عقب‌ماندگی فراوانی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: شایسته نیست در استان لرستان با توجه به فرسوده‌بودن تخت‌های بیمارستانی ولی پروژه‌های بیمارستانی همچون رازی کوهدشت، گهر دورود و نیایش خرم‌آباد نیمه‌تمام رها شده‌اند و به‌طور یقین با این اعتبارات راه‌اندازی این بیمارستان‌ها راه به جایی نمی‌‌برند در همین راستا جهت تکمیل آن‌ها نیازمند اقدام جهادی هستیم.

اوبا اشاره به اینکه امیدواریم با توجه به فرسوده‌شدن تجهیزات بیمارستانی لرستان از طرف وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به استان لرستان شود و مردم استان خاطره خوبی از سفر امروز وزیر بهداشت به استان داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: افرادی در دانشگاه علوم پزشکی تحت عناوین مختلف مشغول کار هستند ولی متاسفانه دریافتی دستمزد آن‌ها بسیار ناچیز و گاهاً پایین‌تر از اداره کار است که انتظار داریم رسیدگی به این موضوع  در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز