با حضور استاندار اردبیل؛

آخرین اقدامات دستگاههای اجرایی برای محرومیت زدایی گرمی بررسی شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۳۶۶۴
آخرین اقدامات دستگاههای اجرایی برای محرومیت زدایی گرمی بررسی شد
با حضور استاندار اردبیل ، آخرین اقدامات دستگاههای اجرایی در خصوص اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان گرمی بررسی شد.

به گزارش برنا از اردبیل،با حضور  استاندار اردبیل ، آخرین اقدامات دستگاههای اجرایی در خصوص اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان گرمی بررسی شد.

اکبر بهنام جو در این جلسه با اشاره به اقدامات و برنامه های بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی در استان ،خواستار احصا نیازمندی های قابل اجرا از سوی بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی شد.

وی بیان کرد: رفع محرومیت زدایی در حوزه های ضروری از جمله راه ،آب، بهداشت، مسکن، مدرسه ، زمین ورزشی ،احداث کتابخانه و تامین جهیزیه از سوی بنیاد تعاون استقبال می شود.

استاندار اردبیل احصای نیازمندی ها خصوصا در حوزه تامین آب و اجرای خط انتقال و تصفیه خانه در شهرستان گرمی، انگوت ، بخش موران و سایر شهرستان های هدف محرومیت زدایی را مورد تاکید قرار داد و مشارکت بنیاد علوی در این زمینه را گامی موثر در این زمینه دانست.

قیطانی، نماینده بنیاد علوی در استان نیز از اجرای منظم مصوبات و تفاهم نامه های سال گذشته بنیاد علوی در استان خبر داد و گفت: در تمامی حوزه ها اعم از بهزیستی، نوسازی مدارس ، اجرای طرح های آبرسانی ، راهداری، آسفالت ،بهداشت و زمین های ورزشی اقدامات مصوب در حال اجرا است.

در این جلسه هر یک از مدیران دستگاههای اجرایی در حوزه آب، مسکن، کمیته امداد، کتابخانه ، ورزش و جوانان، بهداشت، راه روستایی، نوسازی مدارس، گردشگری و فرمانداران گرمی و انگوت نیازمندی های محرومیت زدایی را در منطقه تشریح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز