فرماندار خرم آباد خبر داد:

احتمال بروز تنش آبی در ۱۰۰ روستای خرم‌آباد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۳۶۶۷
احتمال بروز تنش آبی در ۱۰۰ روستای خرم‌آباد
احتمال بروز تنش آبی برای ۱۰۰ روستای خرم ‌آباد وجود دارد و در حال حاضر برخی روستا ها به وسیله تانکر آب ‌رسانی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ طولابی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برخی روستا های حوزه شهرستان خرم آباد به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند و با توجه به استمرار خشکسالی باید تمهیدات لازم جهت مقابله و به حداقل رساندن مشکلات خشکسالی پیش‌بینی شود.

او با اشاره به اعتبارات عمرانی حوزه شهرستان،افزود: کل اعتبارات مصوب شهرستان از محل همه منابع مختلف بودجه‌ ای در سال جاری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان می باشد.

جعفری تصریح کرد: با پیگیری‌ های انجام شده همه موافقت‌ نامه‌ها مبادله شده و تخصیص ۶ ماهه اول سال اعلام شده است، و انتظار می‌رود همه مدیران دستگاه‌ های اجرایی هر چه زود تر پیمانکاران پروژه‌ ها را انتخاب و عملیات اجرایی آن‌ها شروع شود.

فرماندار خرم‌آباد بر نظارت مستمر کمیت و کیفیت کار پیمانکاران تاکید کرد ویادآورشد: از این‌ رو باید گزارش‌ ها مستمر به معاونت عمرانی فرمانداری خرم‌ آباد ارائه شود.

او با اشاره به بروز پدیده خشکسالی در خرم‌آباد، عنوان کرد: پدیده خشکسالی، خسارت‌ های زیادی در حوزه‌ های اقتصادی و اجتماعی وارد کرده است که نیاز است در زمینه مدیریت دستگاه‌ های متولی این موضوع به خوبی بررسی و در قالب کارگروه‌ های تخصصی پیگیری شود.

 فرماندار خرم آباد بیان کرد: شرکت آب‌ منطقه‌ای باید با برداشت‌ های غیرمجاز آب برخورد نماید، و از کشت محصولات آبدوست در اراضی شهرستان خرم آباد جلوگیری شود.

طولابی گفت: دستگاه های خدماتی و واحد های تولیدی بایستی پیش‌ بینی لازم را برای جایگزینی سوخت گاز در فصل سرما داشته باشند، و مدیران استان لرستان باید برای مقابله با حوادث احتمالی همچون آتش سوزی، سیلاب، آب‌ گرفتگی معابر و بحران های فصل سرما آمادگی لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز