رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

توزیع عادلانه خدمات شهری را در نقاط مختلف ارومیه خواستاریم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۶۰۴۸
توزیع عادلانه خدمات شهری را در نقاط مختلف ارومیه خواستاریم
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری را در نقاط مختلف ارومیه خواستاریم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در آیین معارفه شهردار جدید ارومیه گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت عمومی با ماموریت های متعدد بیشتر ارتباط با شهروندان دارد و  این مهم می تواند در رضایتمندی شهروندان را رقم زند و از مدیریت شهری ارومیه انتظار داریم  با خدمت رسانی خالصانه و بی توقع در کمترین زمان، خدمت رسانی به شهروندان را ارتقا دهند.

وی افزود: در تمام مجموعه ها و نه صرفا شهرداری بخش نارضایتی مردم به نوع پاسخگویی است و لذا شنوده خوبی و با زبان نرم پاسخگو باشیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اول و اخر اقدامات باید قانون باشد هر جا لغزش و پرونده کیفری بوده دلیلش آن بوده که  بر مدار قانون نیست حرکت بر مدار قانون بسیاری از مشکلات را رقم نمی زند و توزیع عادلانه خدمات شهری در نقاط مختلف شهر از را مدیریت شهری را خواستاریم.

عتباتی گفت: تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید  ارومیه برای پیشبرد اهداف قانونی خدمات شهری در شهر است و در اجرای  اقدامات قانونی  در کنار مدیریت شهری  هستیم اما خارج شدن از مسیر قانون، حمایت قضایی را به نظارت و پیگیری و ورود  با هدف صیانت از حقوق بیت المال تبدیل می شود.

وی ادامه داد: در دوره گذشته مدیریت شهری شهرها،  انواع پرونده های کیفری تشکیل شد  که وجود این نوع پرونده ها منجر به سلب اعتماد  مردم می شود و مدیران مدیریت شهری  در تحقق برنامه های خود باید پایبند قانون باشند.

عتباتی گفت: یک سری کمیسیون در شهرداری نیاز به بازنگری دارد و انتظار این است به این مهم نگاه ویژه شود و شهر و تک تک اموال و دارایی‌های آن در دست مدیران  امانت است و باید  نگاه ها  نگاه امانت‌داری باشد .

وی اضافه کرد: انتظار داریم کمیسیون ماده صد از محل درآمد زایی خارج و تبدیل به مرکزی برای بهینه سازی ساخت و سازها  شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز