امروز انجام گرفت؛

برگزاری جشن غنچه ها و شکوفه ها درلرستان / آغاز سال تحصیلی برای ۳۷ هزار کلاس اولی در استان

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۷۶۲۳
برگزاری جشن غنچه ها و شکوفه ها درلرستان / آغاز سال تحصیلی برای  ۳۷ هزار کلاس اولی در استان
جشن غنچه ها و شکوفه ها به صورت نمادین با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امروز، پنج شنبه اول مهرماه همزمان با  سراسر کشور جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی‌ها، در دبستان 17 شهریور خرم آباد برگزار شد .

پس از نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش لرستان گفت : امروز حال همه ما بسیار خوب است چون حضور دانش آموزان و هیاهوی بچه ها گرمی بخش مدارس است، امروز آغاز سفری برای دانستن و نوشتن است، سفری برای فهمیدن البته نکته مهمی که باید مد نظر باشد رعایت پروتکل های بهداشتی است زیرا کرونا نباید ما را از آموزش بازدارد .

رقیه معتمدی با اشاره به آمار دانش آموزانی که در سامانه ثبت نام شده اند،افزود : در حال حاضر 37 هزار و 194 کلاس اولی و  9 هزار و 118 نو آموز پیش دبستانی ثبت سامانه شده اند .

او با گریزی به سند تحول بنیادین گفت : یکی از نکات مهم این سند مشارکت اولیا و همراهی آنان با مربیان مدارس است ، بر اساس این سند حس مسئولیت پذیری ، اعتماد به نفس ، توان پاسخگویی و توان یادگیری دانش آموزان تقویت می شود .

معتمدی تصریح کرد: هدف ما این است که به شرایط قبل از کرونا بر نگردیم و ان شا الله به همت همکاران ، دانش آموزان و اولیا ، در سال جاری با  رعایت پروتکل های بهداشتی ، آموزش حضوری ، غیر حضوری و استفاده از شبکه های تلویزیونی ، زمینه ی تثبیت یادگیری فراهم شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز