رئیس فدراسیون ورزش کارگری اعلام کرد؛

اعزام ۱۱۵ نفر از کارگران ورزشکار به مسابقات جهانی آتن

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۸۸۳۹
اعزام ۱۱۵ نفر از کارگران ورزشکار به مسابقات جهانی آتن
رئیس فدراسیون ورزش کارگری اعلام کرد؛ اعزام 115 نفر از کارگران ورزشکار به مسابقات جهانی آتن

به گزارش برنا از اردبیل؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان اردبیل با حضور جواد رمضی در استان اردبیل برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در این مجمع با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: حفظ سلامتی و شادابی نیروی کار از مهمترین برنامه های این فدراسیون و وظایف هیات های ورزش کارگری در استان ها است که به صورت جدی پیگیری می شود.

وی با تشکر از همه اعضای هیات ورزش کارگری استان اردبیل افزود: در سال های گذشته اقدامات مطلوبی از سوی این هیات در برگزاری و میزبانی مسابقات و کسب مدال های ملی و جهانی انجام شد که بر خود وظیفه می دانم از زحمات تمامی عزیزانی که در این مسیر همراه بودند تشکر کنم.

جواد رمضی با بیان اینکه برنامه های و اهداف تعیین شده باید متناسب با علایق جامعه هدف باشد گفت: بر اساس بازدیدها و تجربیات گذشته، مشاهده می شود ظرفیت های بسیار خوبی در این استان وجود دارد که ضروری است در راستای این ظرفیت ها و علایق به مانند سال های گذشته قدم برداشته شود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری عنوان کرد: یکی از مهمترین بخش های ورزش کارگری شناسایی اعضا و جامعه هدف است که بر اساس این مبنا سامانه های ورزش کارگری در راستای بسترسازی راه اندازی شدند.

وی گفت: هفته آینده 115 نفر از ورزشکاران کارگر به مسابقات جام شرکت ها در کشور یونان و شهر آتن اعزام خواهند شد که این موضوع ظرفیت مناسبی جهت برندینگ و شناخته شدن واحدهای تولیدی و کارخانه های کشور در جوامع بین المللی است.

رمضی کسب دو مدال توسط بانوی کارگر ورزشکار استان اردبیل در دوره گذشته این مسابقات را افتخاری بزرگ دانست و گفت: باید با فراهم سازی ساختارها، زمینه برای موفقیت بانوان کارگر ورزشکار در میداین جهانی بیش از پیش فراهم شود.

در پایان این مجمع علی مهری با کسب 17 رای و تمامی آرا به عنوان 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز