مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل؛

وضعیت راه‌های روستایی در این شهرستان چندان مطلوب نبوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۹۳۵۲
وضعیت راه‌های روستایی در این شهرستان چندان مطلوب نبوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند
مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از راه‌های روستایی اردبیل ، وضعیت راه‌های روستایی در این شهرستان چندان مطلوب نبوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند.

به گزارش برنا از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از راه‌های روستایی اردبیل گفت: وضعیت راه‌های روستایی در این شهرستان چندان مطلوب نبوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند.
او افزود: یکی دیگر از مشکلات روستا‌های اردبیل کمبود آشامیدنی است که آب و فاضلاب برای تامین آب روستا‌ها دارای مشکل باید اقدامات اساسی انجام دهد.
امامی یگانه خواستار استفاده بهینه آب توسط روستاییان شد و گفت: روستاییان باید در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و از هدررفت آب جلوگیری کنند.
او با بیان اینکه خشکسالی بخش کشاورزی این شهرستان را تهدید می‌کند افزود: کشاورزان ضمن استفاده بهینه از آب در اراضی نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند تا در صورت بروز خشکسالی بخشی از خسارت‌ها از طریق صندوق بیمه کشاورزان جبران شود.
فرماندار اردبیل با اشاره به چرخه طولانی تصفیه و تامین آب برای شهروندان و هزینه بالای تامین آن برای دولت بیان کرد: تنها ۱۵ درصد از هزینه آب آشامیدنی از مردم دریافت می‌شود و ضروری است با فرهنگ‌سازی و آموزش از هدررفت آب سالم جلوگیری کرد.
امامی یگانه با بیان اینکه اجرای طرح‌های آبیاری مدرن علاوه بر تغییر شیوه کشت و افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی زمینه مصرف بهینه آب در روستا‌های اردبیل را فراهم می‌کند افزود: تامین آب سالم و پایدار اردبیل در دستور کار است که با جذب اعتبارات لازم این طرح‌ها اجرایی خواهد شد.
او اجرای طرح هادی در روستا‌ها را یادآور شد و گفت: برای اجرای طرح هادی نیز امسال ۵۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز