معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

تفکر دشمن فشار حدأکثری و افزایش ناامیدی در داخل نظام است‌

۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۴۰۸۲۹
تفکر دشمن فشار حدأکثری و افزایش ناامیدی در داخل نظام است‌
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: همراهی با گفتمان انقلاب و تلاش برای جریان‌سازی وظیفه جوانان امروز جامعه اسلامی است و خانواده‌ها، پیشکسوتان، رزمندگان، طلاب برای این امر باید تلاش کنند.

به گزارش برنا از اردبیل،سردار رسول سنایی‌راد در گردهمایی بسیجیان، پیشکسوتان ایثار و شهادت و طلاب حوزه علمیه خلخال اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه‌ای همچون دفاع مقدس دارد که به عنوان تکیه‌گاه ملت ایران و پشتوانه‌ای بزرگ برای حضور مقتدرانه آنان در عرصه‌های جهانی است.
وی بیان کرد: جنگ امروز دشمن با ملت ایران اسلامی، جنگ اقتصادی و سیاسی است که مدیریت جهادی برای عبور از مشکلات اقتصادی لازمه اساسی و مهم است تا بتوانیم با ایمان و بردباری در شرایط سخت اقتصادی برای حل مشکلات کشور گفتمان انقلابی را راه بیندازیم.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: صبر خانواده شهدا سرمایه بزرگی برای ملت ایران اسلامی است که گفتمان مقاومت به عنوان سرلوحه آن قرار گرفته و در این زمینه دفاع از حریم انقلاب اسلامی برای جلوگیری از تفکرات دشمن اولویت اساسی است.
سنایی‌راد ادامه داد: امروز دشمن درصدد وارد کردن فشار حدأکثری به ملت ایران و افزایش ناامیدی در جامعه است که بی‌شک ملت ایران اسلامی از این موضوع سربلند خارج خواهد شد و تفکر نفوذ به جمهوری اسلامی ایران در نطفه خفه خواهد شد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: همراهی با گفتمان انقلاب و تلاش برای جریان‌سازی وظیفه جوانان امروز جامعه اسلامی است و خانواده‌ها، پیشکسوتان، رزمندگان، طلاب برای این امر باید تلاش کنند تا بتوانیم با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی‌سازی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز