تیم‌داری آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک بسکتبال

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۳۰۸۹
دبیر هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی از حضور نماینده بسکتبال استان در لیگ دسته یک کشور با عنوان "خانه بسکتبال ارومیه" خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بسکتبال استان بعد از سال‌ها دوباره حاوی اخبار خوشی برای علاقمندان به این رشته است.

سعید خوشبخت دبیر هیات بسکتبال استان در گفت و گویی با اعلام این خبر افزود: هیات بسکتبال استان آذربایجان‌غربی بعد از تغییرات جدید و آغاز فعالیت با تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی اسماعیل نوری رئیس هیات و رایزنی‌های مستمر با فدراسیون، برای حضور در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور با عنوان تیم "خانه بسکتبال ارومیه"  و با حمایت مالی تولیدی بیرثانیه اعلام آمادگی کرده است.

وی گفت: بسکتبال در استان آذربایجان‌غربی در بین جوانان به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار است و بعد از سال‌ها کمتر شدن فعالیت، با تغییرات اعمال شده در هیات، در حال بازگشت به شرایط ایده‌آل است و بنا به هدف‌گذاری هیات، نماینده استان با یک تیم بومی و با استفاده از استعدادها و نفرات منتخب بسکتبال در نقاط مختلف استان آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک حضور خواهدیافت.

دبیر هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای این منظور، انتخاب نفرات برای تیم و اردوهای آمادگی بزودی با اعلام فراخوان جذب بازیکن از سراسر استان آغاز خواهدشد و امیدواریم این تیم بتواند با کسب نتایج قابل قبول، یک بار دیگر بسکتبال استان آذربایجان‌غربی را در کشور مطرح کند.

خوشبخت گفت: برای حضور قدرتمند در لیگ دسته یک بسکتبال و داشتن شانس صعود به سوپرلیگ، پورایراندوست مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی حمایت خود را اعلام کرده ضمن اینکه از بخش خصوصی نیز بهمن صادق‌فر از تاجرین بنام استان و دکتر ثانی مدیر کلینیک تدبیر برای حمایت از این تیم اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: هیات بسکتبال استان از خیرین ورزشیار و سازمان‌های دولتی و خصوصی دعوت می کند تا با حمایت خود نماینده استان  را در افتخارآفرینی و درخشش در لیگ همراهی کنند.

دبیر هیات بسکتبال استان افزود: بی شک بسکتبال استان با ادامه روند فعلی خواهد توانست دوباره شرایط قابل قبولی در بسکتبال کشور داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز